Tuesday, May 3, 2011

Lumea se schimba....la fel si noi...

Traim intr-o lume care se schimba si se reinventeaza zilnic si ca sa tinem pasul cu ea si noi trebuie sa facem la fel. In ultima saptamana presa ne-a bombardat cu stiri despre nunta regala ( chiar nu m-a interesat subiectul asta), beatificarea Papei si mai nou moartea lui Osama bin Laden ( era mort de mult....dar nu mai ziceti la nimenii). Subiectul senzational de ieri a fost eclipsat de un alt subiect mai important care a aparut azi.....asa de repede se schimba lumea. Yo am simtit pe propria piele efectele negative ale schimbarii. In ultima luna am avut parte de upgrade-uri la locul de munca...dupa ce am ramas cu doar 2 sefi ( din 5 )....totul a inceput sa se schimbe....meniuri, personal, terasa pana si mobilierul va fi schimbat in urmatoarele doua saptamani....asta fiind si motivul absentei mele de pe blog. Munca multa, zilele libere....petrecute tot la munca, Pastele ( desi eram liber ) m-a prins tot in bar.....si tot asa. Vineri dimineata la ora 8:30 Bebe s-a urcat in avionul spre Anglia ( deja ne e dor de el :(...) si de atunci nu a mai dat niciun semn....dar stiu ca e pe maini bune....are Viorel grija de el. In perioada asta o sa am si yo mai mult timp liber....pana pe 16 mai....pentru ca atunci vom intra in reamenajarea barului si mai mult ca sigur voi petrece pe acolo cam 20 de ore pe zi....sper ca o sa va placa noua atitudine a barului Piano Bar Galileo. Pana atunci insa o sa incerc sa scriu zilnic....orice prostie imi trece prin cap ca sa ma revansez pentru zilele in care am fost absent. ciao...

p.s. poate reusesc zilele astea sa postez cateva poze de la un mini recital sustinut de Dl. Cezar Dinescu si sotia dansului vinerea trecuta la bar...

No comments:

Post a Comment