Saturday, May 7, 2011

Solutiile pentru o stare naspa....

Nu stiu din ce cauza, poate o fii de la vremea de afara, dar am o stare foarte naspa. Am dormit 13 ore si probabil as mai fii dormit daca nu incepeau telefoanele sa sune...Parca luna asta trebuia sa fie luna florilor....a vremii bune....in schimb nu avem parte decat de ploi si frig. Si ca sa scap de starea mea ma gandeam unde sa mai ies azi...si am facut o mini lista cu locurile in care te poti simtii bine pe o vreme ca asta. Inafara de locul obisnuit...Piano Bar Galileo unde poti asculta muzica buna in timp ce bei un ceai cald sau o bere cu prietenii, mai e si Smile Pub unde Ginza ca de obicei are propriile metode ca sa va faca sa uitati de vremea de afara. British Cafe situat intre Aristocrat si Babba va asteapta cu o atmosfera de exceptie, muzica chill si o gama larga de ceaiuri ( asta e vremea ceaiurilor...parerea mea), sau diferite bauturi pe baza de cafea. Asa ca daca aveti aceeasi stare naspa ca a mea si nu stiti cum sa scapati de ea...oricare din aceste trei locatii va vor ajuta sa va reveniti.

No comments:

Post a Comment