Thursday, June 2, 2011

Bucurii si dezamagiri...

Vreau sa afle toata lumea ca SUNT UNCHI. Pe 30 mai s-a nascut primul meu nepot....David Andrei....o frumusete de baiat ( o sa pun o poza cu el mai jos ). Stiu ca am fost foarte absent de pe blog si ca am spus de mult ori ca o sa ma revansez sau ca o sa postez mai des dar dupa cum vedeti nu am reusit. De dezamagiri nu prea as vrea sa vorbesc dar na....trebuie. Incep cu locul de munca ? ce as putea sa spun....ca lucurile s-au schimbat din momentul in care am inceput sa-mi spun punctul de vedere ? sau ca tot ce se intampla rau in barul ala e vina mea ? mda....motiv pentru care maine dimineata vreau sa-mi depun demisia...in speranta ca o sa gasesc un loc mai bun...daca nu....asta e...viata e scurta doar nu o sa stau undeva unde nu sunt apreciat. Alta dezamagire....hmm...let me think....pot sa spun ca Bacaul a uitat de mine....bine....ca am fost avertizat ca lucrul asta se va intampla e partea a doua dar na....omul pana nu pateste ceva pe propria piele nu se lasa ( desi intr-o fel e a doua oara dar shhh...). Anyway....vorbim zilele viitoare despre chestia asta....am mult de povestit.....putin timp la dispozitie....viata mea....e pe fast forward....si nu e bine....v-am pupat....ciao....

1 comment:

  1. Bacaul nu a uitat de tine! Bacaul asteapta sa se faca iulie sa se duca la nunta :-)

    ReplyDelete