Wednesday, December 25, 2013

Craciunul sau...cea mai fututa zi din an :)

               M-am hotarat sa scriu tocmai azi din vreo 3 motive....in primul rand pentru ca am fost tras de urechi de o buna prietena ca nu am mai scris de ceva timp :)) ce-i drept, are dreptate, in al doilea rand...pentru ca mancatorii de cacat sa nu se plictiseasca...adica sa le dau subiecte noi :)) si in al treilea rand pentru ca deja mi-am bagat pula pe facebook de prea multe ori si o sa inceapa lumea sa creada ca sunt vulgar...chiar nu sunt...sunt liber in exprimare :).

               Hmm...cu ce sa incep ? E adevarat ca am facut o vizita foarte scurta in Romania...vizita care datorita companiilor aeriene...a fost foarte scurta. Nu am reusit sa ma vad cu toata lumea dar cei cu care m-am vazut au avut grija sa ma faca sa ma simt mai mult decat minunat si pentru asta le multumesc foarte mult ( nu ca nu as fi facut-o deja si pe fb :P). Evident ca certurile cu anumite persoane nu au lipsit...asta pentru ca falsitatea e atat de mare in unii/unele incat sincer mi se face scarba doar sa mai stau in prezenta lor...asa ca prefer sa ma lipsesc de prezenta lor. Stati asa...daca aveti banuiala ca nu o sa dau nume de data asta...ce pot sa zic...va inselati amarnic :). Sunt pus pe mare scandal in momentul asta, asa ca nu o sa ma abtin de la nimic...

           O sa incep cu persoana pe care o credeam prietena...Ruxandra...si inainte sa sariti cu gura pe mine...gen "pana acum cateva zile era prietena ta si acum zici ca nu mai e...ipocritule" si cacaturi de genul...stati in pula mea potol si lasa-ti-ma sa va explic de ce spun asta. De cand o cunosc...a avut ceva de comentat despre fiecare iubita pe care am avut-o...si pe care ea a cunoscut-o...de ce ? poate va spune voua...mie nu a vrut...si sa va dau si exemple...Alina...6 luni nu a vb Ruxandra cu mine pentru simplu fapt ca eram cu ea...de ce nu o suporta ? "nu e pentru tine...o sa-ti faca mult rau"...serios ? in pula mea femeia aia m-a facut barbatul care sunt azi...ea mi-a deschis ochii, datorita ei am invatat sa apreciez femeia pe care o am langa mine, nu sunt de acord cu metoda prin care a ales sa faca asta...dar stiti si voi...cand nu se poate cu vorba buna...mai trebuie sa folosesti si alte metode...si tu imi spui mie ca mi-a facut rau  ? really /:) ? A continuat cu Malina...cand a fost cu tiko prima oara...erau cele mai bune prietene...nu a mai fost cu tiko si ulterior s-a combinat cu mine...din curva, disperata, obsedata si penibila nu o scotea...adica pula mea...te iei de un copil de 16 ani ( atat avea atunci ) si alegi sa te certi cu mine pentru ca am vrut sa fiu cu ea...ok...not very best friend of you...dar asta poate e doar parerea mea...pula mea te bati cu pumnii in piept ca imi vrei binele si ca de asta reactionezi asa...nu se face asa scumpo ;). Si ajungem la ultima faza...care a umplut paharul...Hera...actuala mea iubita...care in urma cu cateva zile era cea mai buna prietena a Ruxandrei...dar s-au certat pentru ca s-a sarutat fata cu unu...nu, nu l-a sarutat cu fortza :)) ruxandra probabil asa crede...shhht nici nu ii ziceti adevarul...sa traiasca cu impresia asta :). M-am cuplat cu Hera duminica la ziua lui tiko...toata seara Ruxandra nu a scos-o pe fetita aia din curva si multe alte cacaturi de genul...ca vai ii schimba ca pe sosete...deci retineti...asta pentru ca s-a sarutat cu unu si la cateva zile s-a combinat cu mine...nicidecum ca ar fi genul care sa sara din pula-n pula...ma gandesc sa-i ofer ruxandrei un dictionar...poate nu stie definitia cuvantului "curva"...si colac peste pupaza...domnisoara Malina...( da da...aceeasi care era la fel de curva din punctul de vedere al ruxandrei in urma cu vreo luna ) ii era aliata...pentru ca na...daca acum e iar combinata cu tiko...e din nou best friend cu ea :)) lucru care mi se pare un mare cacat...dar na...nu ma mai surprinde absolut nimic. Nu am nimic personal cu Ruxandra...o cunosc de foarte multi ani si o iubesc ca pe o sora chiar si acum...dar nu suport falsitatea...imi place tot timpul sa spun adevarul in fata unei persoane...nu ii convine...nu e problema mea...nu o sa pup pe nimeni in cur doar pentru a sta in preajma lor niciodata si credeam ca Ruxandra ma cunoaste destul de bine incat sa stie asta...dar na...se pare ca m-am inselat :). Nu eu am stricat prietenia noastra...tu ai facut-o...asa ca eu nu am pierdut nimic.

               Ca tot am ajuns la faza cu sinceritate...sa continui zic! Eu merg pe principiul...daca sunt sincer cu tine...te rog sa faci si tu acelasi lucru. In seara asta am aflat o chestie care sincer...m-a pus la pamant si nici nu vreau sa ma mai ridic...si sa-mi bag pula de nu fut pe oricine in gura daca ii aud cu replici gen "o sa treaca, o sa fie bine, capul sus" ma pis pe toate sfaturile posibile...n-am nevoie...sunt prea plin de draci ca sa accept sfaturi...imi sunteti prieteni ? apreciez mai mult daca vorbim despre orice altceva decat daca ma intrebati "ce s-a intamplat...hai sa vorbim, sa te descarci" in pula mea credeti ca daca vorbesti despre problemele pe care le ai, scapi de ele ? va zic eu ca nu...in fine...revin...azi am aflat o chestie care s-a intamplat cu aproape o luna in urma...si mi-a spus-o o persoana pe care nu am mintit-o niciodata...nici macar o data baga-mi-as pula. Si apoi ma suna si imi spune "asculta-ma 2 minute, sa-ti explic"...intrebarea  mea este...ce pula mea sa-mi explici ? Cum m-ai mintit timp de o luna in timp ce eu nu am fost decat sincer cu tine ? N-am nevoie de nicio explicatie...nici acum, nici mai tarziu...asa ca nu te mai obosii...pentru mine nu mai existi ;) am pierdut destule persoane in viata asta...una in plus sau in minus...indiferent cat de importanta e sau nu...chiar nu mai conteaza...ma afecteaza...enorm...chiar n-am de gand sa mananc cacat si sa zic ca nu...dar nu si-a gasit persoana pe care sa se pise...imi pare rau daca a crezut asta :). Asa ca...Malina ( ca tot am zis ca dau nume ) nu mai incerca sa iei legatura cu mine...nu mai avem nimic de discutat...pentru mine nu mai existi...nu regret nimic din ce s-a intamplat...pentru ca niciodata nu trebuie sa regreti lucrurile care te-au facut fericit la un moment dat, dar chiar nu mai avem ce discuta vezi-ti de viata ta...si iubeste-ti iubitul asa cum trebuie...asa cum merita...pana nu se hotaraste si el ca enough is enough...;). 

      Cred ca am zis cam tot...pentru cei care cred ca am fost vulgar...asta e...mi se rupe pula...nu mai cititi...d-asta am pula sa pot sa o bag unde si cand vreau. Pentru cei care cred ca am fost prea direct si ca nu trebuia sa dau nume sau ceva de genul...sa stiti ca lumea nu ma cunoaste pentru ca imi place sa ii duc cu zaharelul...spun mereu ce am de zis...hmm...acum inteleg de ce nu ma place multa lume :) still don't give a fuck...si pentru cei care cred ca am scris asta pentru ca sunt un frustrat...e normal in pula mea sa fiu frustrat atunci cand dau totul si primesc in schimb suturi in fund, minciuni si falsitate...voi nu ati fi la fel ? Adica hai sa fim seriosi in pula mea...dai tot ce ai mai bun si primesti doar ce-i mai rau...oo da...si voi ati fi reactionat fix la fel. Va doresc Craciun fericit si sarbatori fericite...eu n-am asa ceva...si nici n-am nevoie...sa fiti fericiti...;) 

P.s. Pentru cei care au ceva impotriva relatie mele cu Hera, va dau un sfat...luati-va un scaun si asteptati sa ne pese ;)

No comments:

Post a Comment