Wednesday, October 27, 2010

Visul....

Sunt printre voi...dar nu ma mai vedeti...

Fara sa va dati seama, sa ma atingeti nu puteti..

Iubyta mea plange langa un trup neinsufletit...

La dracu se pare ca de data chiar am murit..


Eram fericit...de ce dracu a trebuit  sa mor tocmai acum...

Ma intreb cati vor venii sa ma conduca pe ultimul drum...

Cati se vor bucura si cati vor plange la mormantul meu...

In momentul de fata lucrul asta il stie doar Dumnezeu.....


Iubyta mea sta in fata sicriului cu lacrimi pe fata

Nu s-a miscat de langa el de ieri dimineata...

Ma trezesc brusc...si-mi dau seama ca doar am visat...

Imi iau iubyta in brate si ii spun: "hai iubyto, vin-o in pat"


                                                                                                   By: Bitza...

 





No comments:

Post a Comment