Saturday, March 23, 2013

"Stingem luminile si aprindem lampioanele" !!!

         E prima postare pe anul acesta, o postare pe care nu prea aveam de gand sa o scriu.... Nu pot sa zic ca am un motiv anume pentru care am renuntat sa-mi mai scriu gandurile, ideile si aberatiile pe acest blog, pur si simplu am incetat s-o fac. Insa am fost putin tras de urechi pentru treaba asta, asa ca iata-ma din nou activ...cel putin momentan :). 

         Detalii despre viata mea personala nu am de gand sa va dau inca ( stati chill ca nici nu ma insor si nici nu mor prea curand asa ca nu va mai bucurati :P ) insa vreau sa va spun despre un proiect marca "Primaria Targoviste" foarte interesant, intitulat "Stingem luminile si aprindem lampioanele!". Din cate stiu ( si sper sa nu ma insel ) un astfel de eveniment este pentru prima data organizat la Targoviste asa ca sfatul meu este sa nu il ratati. Care este ideea acestui show ?  
          Pe data de 23.03.2013 se va sarbatorii in toata lumea, inclusiv in Romania, Ora Pamantului....ceea ce inseamna ca intre orele 20:30 - 21:30 se vor stinge toate luminile pentru a reduce consumul energiei electrice (bine e mult spus toate, dar intelegi voi ideea). Ce o sa se intample la Targoviste si care-i faza cu lampioanele ?  
           Sa va explic...Primaria Targoviste va distribuii gratuit incepand cu orele 20:00 lampioane tuturor celor prezenti in Piata Tricolorului...aceste vor fi aprinse si lansate simultan la orele 20:30, imediat ce luminile din jur vor fi stinse. Trebuie sa precizez ca desi evenimentul apartine de Primaria Targoviste, ideea apartine ( nu stiu sigur, doar banuiesc) Alinei Dumbrava...si va zic sigur ca femeia asta are niste idei cat se poate de geniale !!! Lucrul asta ma face sa cred ca show care va avea loc peste aproximativ 16 ore va fi unul de neuitat...asa ca va astept si pe voi in Piata Tricolorului sa sarbatorim Ora Pamantului impreuna cu restul lumii. Speram doar ca vremea sa tina cu noi...:)) 


Primaria Targoviste va asteapta in aceasta seara  incepand cu orele 20:00 in Piata Tricolorului "Stingem luminile si aprindem lampioanele" !!! 

No comments:

Post a Comment