Thursday, March 28, 2013

Trei bloguri targovistene

         "Oamenii sunt rai pana la proba contrarie"....asta e primul lucru pe care l-am citit cand am intrat pe blogul Ioanei a.k.a. Terra, iar asta m-a facut curios sa vad despre ce e vorba in el."Un metru si-un zambet" ...cam asa poate fi descrisa Ioana :)). O targovisteanca plina de viata, sociabila, o fata care tot timpul are cuvintele la ea. Teoretic ne stim de peste un an...practic de doar 2 luni daca nu ma insel ( stau prost la capitolul memorie). Intotdeauna mi-a placut sa-mi fac prieteni noi, desi de multe ori am regretat alegerile facute, in cazul Ioanei...castigul clar e de partea mea. Blogul ei este unul din cele mai interesante pe care am avut placerea sa la "rasfoiesc"...va invit si pe voi sa o faceti :)

      "Terra" Ioana Radu --- www.ioanaradu.com


         O alta targovisteanca cu un blog foarte interesant este Sadra Clipea. Nu am destule ore la dispozitie sa va scriu tot ceea ce a realizat Sandra pana acum asa ca voi incerca sa fiu cat mai scurt. Fosta solista in trupa "2 Zece Band" (daca nu ai ascultat-o macar o data cantand, ai trait degeaba :P ), blogger oficial la Eurovision 2013 si initiator al proiectului online "We Love Targoviste" ( va zic imediat si despre treaba asta )...Sandra a avut grija ca indiferent de locul unde se afla, sa nu uite de unde a plecat. In Martie anul acesta a lansat impreuna cu niste prieteni un proiect care vizeaza orasul nostru si care ne invata sa pretuim istoria lui. Atat va spun despre ea...restul va las pe voi sa aflati accesand-i blogul. 

      Sandra Clipea -- www.sandraclipea.ro
 

     Proiectul initiat de Sandra Clipea in parteneriat cu Teodora Stefan si Vladut Stoica se numeste "We Love Targoviste" si aduce in atentia targovistenilor, printre altele, istoria si frumusetea orasului nostru. Lansarea oficiala a blogului avut loc pe data de 16 Martie in prezenta a catorva targovisteni, prieteni si rude, dar si a presei. Personal, ideea proiectului mi se pare foarte frumoasa si dovedeste inca o data ca indiferent unde se afla, atat Sandra cat si Teodora nu uita ca Targovistea este casa lor. 


    We Love Targoviste -- www.welovetargoviste.ro 



   Momentan atat am avut de zis despre cele trei bloguri din Targoviste care pe mine m-au atras si care mi-au placut la nebunie. Trebuie sa precizez ca nu am cerut permisiunea posesorilor blogurilor sa public acest post, asa ca daca in urmatoarele zile, acesta va disparea (desi sper sa nu) va fi pentru ca mi s-a cerut lucrul asta de catre unu din ei. O dimineata si o zi minunata va doresc. Va pupa B. 



No comments:

Post a Comment