Sunday, March 27, 2011

N-am disparut...

Stiu ca pare ca si cand am disparut....insa nu e asa....doar ca in momentul de fata particip la un experiment. Am inceput acest experiment in urma cu 10 zile...si desi am fost tentat de cateva ori sa renunt, n-am facut-o. Sa va explic despre ce experiment este vorba: vreau sa-mi testez rezistenta (da, stiu...mare prostie pe capul meu) de o saptamana jumate lucrez zilnic....aprox 17-19 ore in fiecare zi....reusesc sa dorm 5 ore pe noapte (dar acum ca s-a dat ora inapoi...dorm 4 ore). Am mai facut asa ceva in urma cu 3 ani cand lucram la fiord....dar atunci eram mai tanar si mai in putere....nu ca acum. Scopul meu este sa vad daca reusesc sa rezist o luna intreaga....atat fizic cat si psihic. Probabil vi se pare o prostie ... sau se aseamana cu autodistrugere....dar nu e asa. Cei care ma cunosc stiu ca am o fobie legat de batranete :D ( da...la 23 de ani ma consider batran...) si daca reusesc acest experiment imi demonstrez mie ca inca sunt in floarea varstei si mai pot face multe....asa ca sper sa reusesc. wish me luck.....o sa mai postez curand sper....

No comments:

Post a Comment