Tuesday, March 8, 2011

Condoleante Blake...

Aseara cand m-am pus in pat sa dorm nu ma gandeam ca a doua zi va fi una foarte proasta...fiind obosit...am vrut sa dorm cat mai mult posibil, asa ca de fiecare data cand imi suna telefonul pur si simplu il dadeam pe silent....Cand m-am trezit si mi-am vazut apelurile...doar 2 din ele mi-au atras atentia in mod special...blake...si geo de aproximativ 10 ori cel din urma fiind si motivul pentru care m-am trezit...Raspund cu ochii mai mult inchisi..."da mah...ce-ai facut"....el sec si fara niciun fel de avertizare imi arunca bomba..."sper ca maine nu lucrezi...a murit tatal lui Blake"....belesc ochii brusc si incerc sa-mi dau seama daca am vreun cosmar sau daca e vreo gluma proasta....asa ca il mai intreb odata...."Ce mah ???"..... Imi confirma omul inca odata si-mi spuna ca marti e inmormantarea. Inchid si-l sun imediat pe Blake....in timp ce-mi dau palme pentru ca am fost prost si nu am raspuns la telefon mai devreme....cand raspunde....aud o voce distrusa...cu greu abtinandu-se sa nu planga...si-mi da detaliile pentru locatia unde va fi inmormantat tatal sau. Coincidenta sau nu....aseara....l-am visat pe tata....venind acasa....fiind prima data cand il visez...Nici prin gand nu-mi trece sa nu fiu alaturi de Blake maine....desi e greu si pentru mine...pentru ca stiu prin ce trece si imi readuce la suprafata niste sentimente foarte dureroase dar acum mai mult ca niciodata are nevoie de prieteni care sa-i fie alaturi si care sa-l asigure ca nu e singur. Imi dau seama ce durere este in sufletul lui si ce simte in momentele astea...si stiu ca are nevoie de sprijinul prietenilor....pentru ca la fel am fost si yo...si daca n-ar fi fost prietenii mei probabil ca azi nu as mai fii aici...Blake a fost alaturi de mine atunci cand am avut nevoie de un sfat, de un prieten, a fost un frate mai mare pentru mine si stiu sigur ca nu doar pentru mine....dar multi au uitat asta. Si desi odata cu trecerea timpului ne-am mai indepartat unu de altu...tot am ramas foarte buni prieteni, am avut nevoie de el...m-a ajutat....a avut nevoie de mine...l-am ajutat....asta inseamna sa fii prieten cu adevarat. E si el constient de efectul pe care-l va avea sa fiu din nou in fata unui sicriu al unui tata...dar stiu cat de mult conteaza pentru el prezenta noastra....Nu vreau sa judec pe nimeni ma jur....dar din toti cei pe care blake i-a ajutat....sau cu care a fost doar un bun prieten....doar geo, cosmin si cu mine o sa fiu maine prezenti...( i-am inteles pe cei cu care ma vorbit yo personal astazi....nu vorbesc despre voi ). Noi vom pleca maine in jur de ora 10 spre Cazaci...daca puteti si vreti...oricine care vrea sa fie alaturi de Blake este binevenit....puteti lua legatura cu unu din noi trei pentru mai multe detalii. Chiar si un mesaj de incurajare pentru el este foarte binevenit...va vedea ca inca mai are prieteni care ii sunt alaturi asa cum poate fiecare. Condoleante Blake...

No comments:

Post a Comment