Wednesday, February 16, 2011

Nu judeca o carte dupa coperta...

Presupun ca toata lumea stie povestea cu baiatul care a strigat "lupul" de 2 ori doar de distractie si a treia oara cand era adevarat nu l-a mai crezut nimeni, pentru ca toata lumea il etichetase drept mincinos. Ei bine chestia asta se practica si in ziua de azi....in momentul in care lumea isi face o anumita parere despre tine, cu greu reusesti sa scape de acea eticheta. Spun asta din propria experienta si pot sa va spun ca sunt scarbit de mentalitatea oamenilor, de efectul asta de turma pe care il au romanii. In general dupa ce te desparti de o persoana, ea are intentia de a lansa zvonuri neadevarate despre tine astfel reducandu-ti sansele de a-ti cladii o relatie cu altcineva din anturajul vostru ( prietenii ei devin prietenii vostrii la un moment dat ). Mie nu imi place sa etichetez lumea...de asta de multe ori imi iau teapa din partea anumitor persoane. E imposibil sa-ti faci o parere despre o persoana pe care nu o cunosti doar din zvonuri. Nu tin minte ca vreo fosta de-a mea sa fii lansat zvonuri urate despre mine....cred ca asta se datoreaza si faptului ca toate ( din cate stiu o) au regretat ca au renuntat la mine ( sunt foarte modest stiu :)) ). Daca ma insel...va rog...informati-ma ;). Ok, revenind la etichetare....sunt sigur ca si voi ati patit-o de multe ori, nu doar din cauza fostelor iubite, poate din cauza unui vechi sef, sau vreunui asa zis prieten, Spuneam ca vorbesc din proprie initiativa, yo sunt etichetat din cauza faptului ca am fost cu multe fete, ca mi-am schimbat des locul de munca, ca am facut alegeri gresite in materie de tovarasi. Sa va mai dau un exemplu.....daca faci parte dintr-un anturaj care consuma droguri ( rar sau des, nu conteaza ) automan esti si tu etichetat ca drogat chiar daca esti curat ca lacrima. Daca esti fata si iti schimbi des iubitii....sau preferi barbatii mai in varsta...lumea te considera curva si/sau materialista....si asta ma scarbeste...pentru ca asa e lumea in care traim...si sanse sa se schimbe ceva sunt infime...Asta e parerea mea, parerea voastra care e ? Ciao...

1 comment: