Thursday, February 24, 2011

Happy Birthday To Me...

Am facut 23 de ani !!! Sunt fericit, am o iubyta minunata, prieteni de nota 1000...din pacate o singura persoana importanta lipseste din viata mea, dar stiu ca ma priveste de acolo de unde e ( miss you dad :-< :(( ). Atat am avut de spus....Multumesc pentru urari..


P.S.1 Azi....pe 24 februarie orele 00:00 blogul meu avea 1700 de vizualizari...si pentru mine asta inseamna cel mai frumos cadou pe care voi, cei care ma cititi, mi l-ati putut oferii. Va multumesc !


P.S.2 Melodia de mai jos ma descrie cel mai bine de ziua mea...da-ti play and enjoy :D



crazy frog la multi ani!:)):))

Asculta mai multe audio diverse

1 comment:

  1. La multi ani! Sa ai parte de o zi frumoasa, de o petrecere pe masura, iar in fiece zi sa fii inconjurat de persoanele dragi tie, de persoane care stiu sa te aprecieze. >:D<

    ReplyDelete