Thursday, January 20, 2011

Versuri sincere...

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris niciun vers...Ceea ce compun sunt doar chestii care nu mai au loc in capul meu si trebuie sa le scot de acolo. Am fost criticat de voi ca de multe ori (ok, recunosc, mai mereu) versurile mele sunt pline de ura, de negativitate...chestii nesatatoase. Stiti bine ca sunt un pesimist si intotdeauna am preferat sa pun raul inainte pentru ca prefer sa fiu surprins decat dezamagit...am avut parte de prea multe dezamagiri. E cam devreme...dar totusi o sa incerc sa scriu ceva sa va placa...


Incerc sa fiu optimist dar stiu ca n-o sa reusesc...

De multe ori ma criticati pentru felul in care gandesc...

Am primit destule in viata, dar am pierdut mai multe...

Dumnezeu se pare ca e prea ocupat sa ma asculte....


Stiu ca ar trebuii sa fiu recunoscator pentru ce am acum...

Dar nu pot uita lucrurile importante pierdute pe drum...

Nu pot uita trecutul, nu ma pot bucura de viitor....

Sunt absent intr-un prezent fara culori, fara decor...


Nimic nu se compara cu durerea pierderii unui parinte...

Ramai singur si te gandesti la ultimele lui cuvinte...

"Nu uita toate lucrurile care te-am invatat

Fii bun si respecta-i pe ce-i care m-au respectat"


E greu sa te tii de cuvant...sa faci ce i-ai promis...

Atunci cand oamenii buni mai exista doar in vis...

Nu poti sa fii bun intr-o lume cladita cu rautate...

Unde nu mai exista drepturi...si nici macar dreptate...


By Bitza


Cam atat am reusit sa scriu...sper ca v-a placut ceea ce ati citit...astept comentariile voastre...ca de obicei aici, pe mess si pe facebook. Enjoy life....ciao....




No comments:

Post a Comment