Sunday, January 16, 2011

Monogamie sau poligamie...?

Am observat cu bucurie ca 80% din cei care au votat pe blog sunt fani ai stilului de viata "carpe diem"... A trecut a doua noapte alba pentru mine ( nu pot sa dorm decat ziua, cred ca sunt ruda cu Dracula) si de obicei noapte imi vin cele mai trasnite ganduri. Ma gandeam cum vine treaba asta cu monogamia...se mai poarta ? Nu stiu....e cam ciudata faza...iti traiesti viata la intensitate maxima ( cel putin asa sustii ) ...dar esti monogam....adik mai pe scurt...traiesti ce viata iti zice nevasta, ca tu n-ai voie sa ai una :). Acum nu ma refer neaparat la cuplurile casatorite....si la relatii de mai lunga durata. Vorbind din punctul meu de vedere....in urma cu 2-3 ani....eram mai liber...adica ma cunostea lumea drept o curva de om ( chiar au fost cateva fete care mi-au spus asta in fata ). Nu puteam sa stau intr-o relatie daca nu inselam de cel putin 4-5 ori pe parcursul ei. Nu o faceam pentru ca nu eram multumit de relatia actuala ( ca daca nu eram multumit puneam capat ), o faceam doar ca sa-mi demonstrez singur ca pot. Acum...doar daca ma gandesc sa ma uit la alta....ma trezesc cu 2 pompoane peste ceafa de zici ca am facut cunostinta cu trenu. Nu mai pot sa insel nici sa vreau ( nu zic ca as vrea....ca poate dorm la usa diseara :-s ) dar stau si ma gandesc, cati sunt ca mine ? si nu refer doar la barbati...pentru ca, cunosc multe fete care pentru ele inselatul e un hobby...( si bineinteles ca ele sunt considerate curve ). N-am inteles niciodata ideea asta de cacat...cum ca barbatul care are mai multe femei e smecher dar femeia care are mai multi barbati e curva #-o ... mi se pare o mare idiotenie...( sunt sigur ca tot de la o femeie a plecat treaba asta). Ma gandesc ca nu sunt singura persoana defecta de pe lumea asta...right ? :-s toti inselam....sau am inselat. Ar trebuii sa formam un grup de sprijin gen AA (alcoolicii anonimi) unde sa se stranga dependetii de inselat si sa incerce sa se descarce de povara asta..."Buna ziua....yo sunt X si nu mi-am mai inselat iubyta de 6 luni 1 saptamana si 3 zile...dar nu stiu daca mai rezist" ceva de genul...Ok trebuie sa mai precizez inca o data pentru sanatatea mea proprie....ca nu mi-am inselat actuala iubyta...( inca, dar am incredere in mine :D, glumeam...). Mai cunosc persoane care imi spuneau ca daca iubesti persoana de langa tine, nu ai cum sa o inseli. Pe bune frate ? Eu personal ma ghidam inainte dupa o vorba..."pentru orice femeie frumoasa exista un barbat satul sa i-o traga". Haideti sa fim seriosi ca iubirea nu are nicio legatura cu inselatul. Pentru ca nu stai cu o persoana o perioada de timp fara sa tii la ea si o inseli doar pentru ca te-ai plictisit de aceeasi gaura...dar tot la ea te intorci...(daca te mai primeste). Multe din fostele mele iubyte au fost facute in multe feluri de prietenele lor pentru ca imi iertau micile ( mici pe dracu, dar in fine) escapade pentru ca ele credeam ca nu ma voi schimba niciodata dar iubytele mele avea incredere ca o s-o fac ( ce naive au fost :)) ) dar de fapt aici e vorba de iubire...pentru ca desi stii ca te-a inselat, tot la tine s-a intors si tot crezi in vorbele lui, bine...ori iubire ori speranta ca nu o v-a face din nou. Voi ce parere aveti ? Monogamie sau poligamie ?

Monogamie sau poligamie ?



No comments:

Post a Comment