Wednesday, October 28, 2009

Despre mine...

Sunt foarte incapatzanat, de obicei cand imi propun ceva reusesc, ambitios, orgolios, imi place sa imi ajut prietenii atunci cand stiu ca pot, dar nu inghit asa zisii prieteni care ma vorbesc pe la spate si in fatza mea se dau cei mai buni tovarasi, am invatzat din experienta ca minciuna are picioare scurte si ca mai devreme sau mai tarziu adevarul tot va iesii la iveala.si de asta nu suport minciuna, prefer un adevar crud decat o minciuna frumoasa, nu-mi place sa fiu tradat de prieteni, am obiceiul ca atunci cand sunt intr-o relatzie sa ofer 100% si ma astept sa primesc acelasi tratament, desi au fost multe cazurile in care lucrul asta nu s-a intamplat, dar na...asta m-a facut sa-mi dau seama ca de multe ori daca esti bun esti luat de prost. Momentan sunt intr-o relatzie de aprox 11 luni, o cheama Bianca si o iubesc enorm pentru ca stiu si ea ma iubeste pe mine, ne-am demonstrat asta de foarte multe ori prin fapte nu prin vorbe, pentru ca oricine poate spune 'te iubesc" dar putzini simt asta cu adevarat. Ce sa va mai spun despre mine ... ? am 21 de ani, sunt de profesie barman, momentan lucrez intr-un bar in orashul meu natal Targoviste, barul se numeste Smile Pub, si daca avetzi ocazia sa trecetzi prin Tgv. va astept sa bem o cafea sau un suc ;). Noi suntem o mare familie aici, dar primim si membri noi :P. In timpul liber imi place sa scriu poezii, de multe ori in engleza pentru ca limba asta mi-a placut de mic, desi cam majoritatea poeziilor mele sunt cam foarte triste, sa nu va ganditzi ca sunt vreun emoist :)) pentru ca nu e asa, doar ca prin poezie ma exprim cel mai bine atunci cand sunt suparat. Cam atat momentan, ca sunt la servici, peace out....talk later...;)

No comments:

Post a Comment