Monday, October 19, 2015

...

Am gasit niste versuri pe care vreau sa le cititi...

Intr-un colt de cimitir 
S-aude un plans de copil
Isi plangea tatal cu jale
Din mormant ca sa se scoale
"Stai gropare un minut"
Pe tata sa il sarut 
Nu da pamant peste el
Ca mi-este mila de el
Iesi taicuta din mormant
Ca m-ai lasat necajit
Da-mi Doamne tata inapoi
Ca's mic si plin de nevoi
Ochisorii sa-si deschida
Mainile sa si le intinda
Sa-l mai vad mergand prin casa
Si sa ma cheme la masa
Doamne asculta ruga mea
Invieaza-l pe tata
Da-l-napoi ca sa ma creasca
Nu-l lasa sa putrezeasca... sursa aici continuarea imi apartine...

Au trecut aproape zece ani si tot nu pot
Sa uit Doamne ziua cand mi-ai luat tot
Cand l-ai luat pe tata la Tine
Chiar din brate de la mine
M-ai lasat singur pe drumul meu
Si n-am stiut decat sa gresesc mereu
Cum pot sa privesc in sus la el
Cand stiu ca nu e mandru de al lui baietel...
Nu asta e viata pe care-o vroia pentru mine
Poate totul era altfel daca nu-l luai la Tine
L-am dezamagit si asta doare cel mai rau
Iarta-ma tata...semnat...baietelul tau...
                                                                   

Putini stiu cat de greu este sa cresti fara un parinte...fara eroul tau...si vad in fiecare zi copiii care habar nu am cat de norocosi sunt ca au un parinte care ii asteapta acasa, care isi face griji pentru ei. Iubiti-va parintii...pana nu e prea tarziu....

No comments:

Post a Comment