Thursday, June 4, 2015

A trecut ceva timp...

                 Am decis sa sterg putin praful care s-a pus pe aici si sa ma apuc din nou de scriu. Recunosc ca nu a fost ideea mea, am fost batut la cap, sa zic asa, de iubita mea care dintr-un motiv anume (inca nu am reusit sa-mi dau seama care este acela) ii place ceea ce scriu eu. Din octombrie, anul trecut am revenit in tara, initial ca o scurta vizita care treptat s-a transformat intr-o sedera permanenta. Multi m-au intrebat de ce nu am mai ramas in Italia si la toti le-am dat acelasi raspuns: m-am indragostit! Cu totii presupun ca stiti ca dragostea te poate face sa-ti pierzi capul. Nu cred ca exista relatia perfecta, acea relatie fara certuri, fara reprosuri, fara sa simti la un moment dat ca partenerul tau de viata te scoate din sarite...si sincer daca ar exista o astfel de relatie, presupun ca ar fi una foarte plictisitoare. Noi clar nu avem o relatie plictisitoare, ne certam ca prostii, din prostii...dar nu ne tine mult si ne impacam pentru ca ne iubim prea mult ca sa renuntam unul la altu. 
               E cea mai importanta persoana din viata mea, pentru ca asa copila cum e ea, m-a facut sa imi dau seama cat de frumoasa e viata dimineata, cand ma trezesc si primul lucru pe care il vad este chipul ei. Daca lucrurile merg asa cum ar trebuii, la sfarsitul verii, ne facem bagajelul si ne mutam impreuna, intr-un oras nou, incepem o viata noua. E un pas destul de important dar sunt sigur ca atata timp cat suntem impreuna, putem face orice...only the sky is our limit! Cam atat despre noi...va vom tine la curent cum decurg lucrurile ;) 
               La scurt timp dupa ce am revenit in Targoviste, am revenit si la barul unde mereu m-am simtit ca acasa, "La Caramizi Bis"! Lucrez alaturi de o echipa minuntata, cu oameni la fel de nebuni ca mine :)) prieteni vechi sau cunostinte noi, sunt oameni alaturi de care petrec aproape 200 de ore pe luna. Suntem ca o familie si ca orice familie, radem, glumim, ne certam, facem caterinca unii de altii, aruncam cu diverse obiecte unii in altii :)) (lamaiile sunt in general armele noastre preferate), suntem o familie completa, niciunu nu are toate tiglele pe casa! 

                Ma asteapta un week-end plin, alaturi de nebunii mei, un week-end cu muzica buna, colegi nebuni si petreceri pana dimineata! Asa ca daca nu aveti planuri week-end-ul asta, va asteptam si pe voi! ;) 

                Momentan ma opresc aici cu scrisul, voi revenii luni cu o noua postare, mai mondena sa zic asa, in care o sa va prezint cele mai frumoase terase din Targoviste...evident din punctul meu de vedere...si da, ati ghicit..."La Caramizi Bis" este preferata mea :P 

             Va pupa B. si nu uitati...zambiti, maine poate fi mai rau! ;)

No comments:

Post a Comment