Thursday, November 14, 2013

Despre iubire ( un "sf" fara sfarsit ) si fericire...

          Daca blogul asta ar fi o scoala unde s-ar pune absente...as fi fost de mult exmatriculat :) de ce scriu asa rar ? Pentru ca intru greu in stari de genul "I don't give a fuck", stari care-mi permit sa postez tot ce-mi trece prin cap fara sa-mi pese de parerea lumii. 
          
           De ce m-am gandit sa scriu despre iubire sau de ce consider iubirea un science fiction ? Pai...pentru ca multi nu mai stiu ce e aia, multi nu stiu ce inseamna cu adevarat, altii o confunda cu sexul, in timp ce unii arunca cu "te iubesc" in stanga si-n dreapta mai des decat spun eu "mai da-mi o bere"...motiv pentru care iubirea adevarata a devenit tot mai rara. Nu am de gand sa mananc cacat aiurea zicand ca eu sunt expert in domeniul asta...chiar nu sunt, avand in vedere relatiile mele anterioare.            Definitia iubirii in ziua de azi la baieti e genul "arata bine pi"da...are tate, are cur...gata m-am indragostit, in timp ce la fete e ceva  de genul "are bani, are masina, arata ca Brad Pitt sau Johnny Depp,..gata il iubesc". News flash...asta nu e iubire fratilor...se numeste atractie fizica si materialism. Ok...de la atractie fizica sa zicem ca pleaca totul (bine mai sunt unii care cred in dragoste la prima vedere...don't get me started with those people)...dar la unii pur si simplu acolo se opreste. Nu conteaza ca tipa/tipul e mai proasta/prost decat prevede legea si nu stie sa lege doua vorbe...important e sa arate bine. Si mai ales nu mai conteaza varsta...pusti si pustoaice de 14-15 ani sufera din dragoste, vor sa se sinucida, fug de acasa si cacaturi de genul...fucked up generation pot sa spun. 

         Dragostea a devenit mai rara ca dinozaurii...ok...poate gresesc eu...poate ca fluturii in stomac, sentimentul ala de emotie inaintea primului sarut, inaintea primei noapte de dragoste, sentimentul ala de tristete pe care il ai atunci cand nu vezi persoana iubita o zi intreaga, sentimentele specifice dragostei au fost inlocuite cu silicoane, masini, botox si cardul lu' tata si eu sunt singurul care nu a primit un memo la faza asta. 

           Inca o faza pe care nu o inteleg...fericirea o gasesti doar in bratele persoanei iubite...hmm...serios ? De cand propria fericire a ajuns sa depinda de altcineva ? Adica persoanele care nu iubesc, nu au pe cine sa iubeasca, nu sunt iubita inseamna ca nu sunt fericite sau ce ? Parerea mea e ca singura persoana care poate aduce fericire in viata ta esti doar TU ! Fericirea ta nu depinde de alte persoane, nu depinde de lucrurile materiale sau de starea vremii...fericirea ta depinde doar de tine si atat...repet...parerea mea, evident poate ca gresesc. Prea multa falsitate, ipocrizie si prostie pe lumea asta...asa ca va rog frumos, opriti planeta...vreau sa cobor. 

No comments:

Post a Comment