Thursday, April 14, 2011

O sa ne fie dor....

In urma cu cateva zile am primit o veste trista....unu din cei mai buni prieteni ai mei se pregateste sa plece in Anglia....la fratele lui stabilit acolo de aproximativ 3 ani. Unul cate unul parasesc tara asta....Nu stiu cum ma simt...trist e putin spus....dar totusi il inteleg....ca tanar nu ai niciun viitor in aceasta tara condusa de politicieni de cacat. Toata lumea isi incearca norocul prin alta tari in speranta ca vor duce o viata mai buna, atat pentru ei cat si pentru cei care ii lasa in urma. Stiu cum e....am fost plecat....si am rude plecate p-afara. Nu e usor pentru ca, cu timpul ti se face dor de familie, de prieteni...chiar si de tara pe care ai lasat-o in urma. Asa a ajuns romania...sa-si exporta propriul popor in alte tari. Ar trebuii sa le fie rusina cacatilor care conduc tara asta....in ce stadiu a adus-o. O sa ne fie dor de tine Bebe...sa ai grija de tine si de frati-tiu si sa nu uiti de familia ta de aici...

3 comments:

  1. "in ce stadiu a adus-o"....corect era " in ce stadiu au adus-o"
    "frati-tiu".....corect era "frate'tu"

    in rest, frumos ;)

    ReplyDelete
  2. :( stiu cum te simti ..., cunosc golul din stomac, il am si eu de cand Luiza a mea a plecat, tot in Anglia... Dar prietenii adevarati raman prieteni indiferent de kilometrii care ii separa :) Fii happy pt el, ii va fi merge mai bine decat aici si gandeste-te ca poti sa faci vacante in Anglia cam cand vrei tu :P ;)) Succes amicului !

    ReplyDelete
  3. styu qm e fram...da asta e viatza...iar cacat e putin spus in ceea ce priveste portocalele stricate ce conduc tzara asta de toata jena...sincer,,,il inteleg pe Bebe...dak as putea si eu as pleca ...de ieri:)))...oriqm...bafta multa si sa-i mearga bine....kt dspre u...te pooop si,,,,knd bem o coffeee????

    ReplyDelete