Saturday, February 25, 2012

Alegeri gresite...

          La alegeri gresite ma pricep cel mai bine....pentru ca am facut multe la viata mea. Ieri am implinit si eu 18 ani...( raman la varianta asta :-" ) si mi-am dat seama ca unii cand sunt pusi in situatia de a alege i ntre bine si rau....aleg raul. 
         Poate din obisnuita, poate pentru ca nu au incredere ca acel "bine" va fi cu adevarat bine.Dar ce se intampla cand trec ani, multi ani si totusi tu iei in continuare aceeasi decizie gresita ? Nu inteleg cum pula mea (scuzati limbajul dar imi permit ca sunt major) sa ai tot ce iti doresti de la cineva in fata ochilor si sa-i dai cu piciorul ( din nou, inca o data si iar )....V-am mai zis ca am facut si eu multe alegeri gresite....dar m-am trezit la realitate...voi cand o s-o faceti ? E naspa sa stii ca vrei ceva....ca-l poti avea...si sa nu-l accepti. 
       Revin la faza cu increderea...inteleg daca e o chestie de cateva zile...sa nu ai incredere....dar cand sunt cativa ani buni la mijloc...ce scuza mai ai ? Mi se pare o prostie sa renunti la ceva sau cineva care stii ca iti ofera tot ceea ce iti lipseste acum....totul este foarte simplu....dar tu alegi sa complici situatia...;)

No comments:

Post a Comment