Friday, August 12, 2011

Week-end = Party...

M-am trezit miercuri dimineata cu o raceala de toata frumusetea, febra, dureri in gat, nas infundat, tot tacamul. In cursul zile mi-am facut noi prietenii, ceaiul si pastilele, care mi-au dat o stare de moleseala, singura mea dorinta fiind aceea de a sta acas in pat uitandu-ma la filme ( bine probabil si vremea de afara a contribuit la starea asta). Dar cum chestia asta nu era posibila (fiindca eram la munca) nu am avut de ales decat sa-mi taras corpul toata ziua prin bar in speranta ca ceaiurile si pastilele isi vor face efectul. Trebuie sa precizez ca yo in general nu ma imbolnavesc des, dar cand se intampla e prapad. Anyway din fericire am reusit sa contraatac inca de la inceput si azi m-am simtit ceva mai bine. Marea mea problema nu era ca am racit, ci ca nu o sa mai fiu in stare sa ies week-end-ul asta sa ma destrabalez, desi sunt sigur ca si cu perfuzia in vena tot imi faceam aparitia la party-urile din oras. Seara de vineri o voi petrece alaturi de prieteni la "La Caramizi Bis" unde Dj Allen - n-ai curaj sa bagi LFMAO - o sa fie prezent la datorie ca in fiecare sfarsit de saptamana. Sambata o sa fie nebunie mare tot la "La Caramizi Bis" cu o petrecere surpriza ;) marca Dj Allen ( a.k.a. Alin sau Buj...mai departe nu zic sa nu se supere omul, stiti voi cine da startul petrecerilor noastre in fiecare week-end) la care se adauga niste sangria pentru a "condimenta" putin atmosfera. Cu siguranta o sa-mi fac si yo aparitia pe acolo dar dupa ora 00:00 pentru ca pana atunci sunt mari sanse sa fiu in Parcul Chindiei unde se aniverseaza Ziua Metalurgistului, lucrul acesta devenind deja o traditie la noi in oras. Alaturi de Zdob si Zdub pe scena vor urca si formatiile Hi-q, Fly Project, Deepside Deejays, Power Stasion si Sasha Lopez. Asa ca acest sfarsit de saptamana o sa fie unu destul de incarcat pentru mine...doar nu o sa ma opreasca pe mine o mica gripa ;). Ciao.....

No comments:

Post a Comment