Thursday, December 3, 2009

carpe diem....

traieste clipa...sincer asta incerc sa fac...multa lume m-a felicitat pentru postarea anterioara si pentru ca am putut sa merg mai departe...sa nu mai privesc in trecut. Tuturor le-am spus ca mi-a fost usor pentru ca am avut-o pe Bianca alaturi care a stiut sa ma faca fericit si sa-mi ofere ceea ce multe nu au reusit...dragostea adevarata. Ea a fost si este singura pe care o cred intradevar atunci cand spune ca ma iubeste. A stiu sa fie alaturi de mine atunci cand am avut nevoie, m-a iertat desi i-am gresit enorm, ma iubeste si o iubesc si lucrul asta nu se va schimba, desi multa lume ar vrea asta. Multzi au incercat sa ne desparta, poate din invidie sau poate doar din rautate nu stiu sincer...dar nu-mi pasa...le-am demosntrat tuturor si in special unei anumite persoane ;). Pentru o lunga perioada fraza mea preferat devenise "am nevoie de mai mult timp, lucrurile se vor schimba" si chiar asa a fost...lucrurile s-au schimbat...in bine....pentru mine. Si chiar dak lucrurile nu ar fi mers asa cum speram...nu m-as fi intors sa o persoana de nimic...o mincinoasa, o falsa...:| in fine nu mai are rost sa vorbesc despre asta. Important este ca yo si Bianca suntem mai fericitzi ca niciodata si ca intradevar traiesc fiecare clipa alaturi de ea ca si cand ar fi ultima...si asta va sugerez si voua sa facetzi...sa traitzi clipa...in special alaturi de persoana iubita (daca persoana iubita va iubeste la randul ei...nu ca in alte cazuri :P )...pentru ca o persoana care iubeste...este o persoana fericita. Bafta in continuare...nu uitatzi...love is everything...without love...you have nothing...no reason to live ;)

No comments:

Post a Comment