Sunday, November 1, 2009

Minciuna...

Toata lumea minte, se pare ca e ceva normal in ziua de azi sa minti,ok...dar pana mea...ce se intampla atunci cand mintzi pe oricine, oricand, oriunde ? si mai ales cand incepi sa mintzi persoana pe care se presupune ca o iubesti ? iti pierzi credibilitatea,nu ? ajungi sa nu mai fii crezut/a de nimeni chiar si atunci cand spui adevarul....recunosc ca si yo am mintzit in foarte multe cazuri mai ales in trecut, dar am luptat sa-mi repar greselile provocate de minciunile mele. In mare parte am reusit...apoi am inceput sa fiu mintzit....la inceput o minciuna nevinovata, apoi una mai mare s.a.m.d. .... pana mea, nu mai stiu pe cine sa cred, ce sa cred, pe cine sa ascult, pe cine nu, in conditziile in care pana si persoana care se presupune si se bate cu pumnii in piept ca iti este foarte bun prieten/a, indradevar e de cacat cand esti mintzit, dar si mai de cacat atunci cand desi esti mintzit si il/o prinzi cu minciuna, tot el/ea face scandal....pentru ce draq ? pentru ca te-am prins cu minciuna ? atunci e momentul in care isi aduce aminte de toate chestiile rele pe care le-am facut in trecut. Pai normal, cauta motive sa arunce vina pe tine, pentru a uita ca de data asta el/ea a gresit...si tot yo sa ies vinovat...trebuie mentionat ca din momentul in care ai inceput sa spui prima minciuna, va urma a doua, a treia si in curand vei realiza ca toata viata ta se bazeaza pe minciuna...oare asta vrei de la viata ? think about it ;) v-am lasat...peace...

No comments:

Post a Comment